1 Reaktor-Dodaje 200 pkt twojemu bakuganowi jeśli przeciwnik ma tą samom domene razem dostajecie 200 pkt 2 Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie 3 Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie 4 Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt 5 Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 pkt. 4 Karta pułapka-niszczy oba bakugany (specjalna) 5 Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany 6 Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów 7 Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika 8 Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 50 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde 9 Pole Płomienia - dodaje 50 punktów bakuganom Phyrusa, a przeciwnik może użyć kart mocy tylko na początku walki 10 Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie 11 Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych karty super mocy 12 Tajfun - przy używaniu bakugana Ventusa/Darkusa/Subterry i walce przeciwko Phyrusowi/Aquosowi/Haosowi, odbiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów 13 Brama Ziemi - dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie 14 Bait - dodaje 100 punktów bakuganom Subterry 15 Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy 16 Wir Aquosa - dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa 17 Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa 18 Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Haosu, a na wrogiego bakugana nie działa super moc związana z domeną 19 Zamiana Mocy-zamienia moc bakuganów
CENA ZA KARTĘ 200
|